Pomoc

1. Jakie warunki muszę spełnić, aby korzystać z serwisu?

  1. Z serwisu można korzystać jedynie na terytorium Polski (Twoje IP musi być rozpoznawane jako polskie)
  2. Dostępne materiały odtwarzać można na komputerach zaopatrzonych w system:
    • MS Windows XP
    • MS Windows Vista
    • MS Windows 7
    • Mac OS 10.8.5. lub wyższy
    • MS Windows 8
    • MS Windows XP Service Pack 3
  3. na dowolnym typie komputera oraz poprzez dowolne typy połączeń internetowych, o przepustowości co najmniej 512 kilobitów/s.
  4. Przy wykorzystaniu przeglądarki:
    • Microsoft Internet Explorer 8.0 lub nowszej wersji
    • Mozilla  Firefox w wersji 17.0.9 lub nowszej wersji
    • Opera 15 lub nowszej wersji
    • Google Chrome 30 lub nowszej wersji
    • Apple Safari 5.1 lub nowszej wersji
  5. Do korzystania z Usługi niezbędne jest również włączenie obsługi:
    • plików cookies
    • JavaScript w przeglądarce internetowej Użytkownika
  6. Player jest dostępny na systemach mobilnych:
    • Android 4 lub jego nowszych wersjach
    • iOS 5 lub jego nowszych wersjach
    • Windows Phone 7.5 lub jego nowszych wersjach
    • innych systemach, na których można skorzystać z przeglądarek obsługujących protokół HLS lub MPEG Dash

Jakość odtwarzania filmu zależy w dużej mierze od właściwości (szybkości) łącza internetowego na komputerze użytkownika oraz indywidualnych ustawień i możliwości technicznych tego komputera. Przeszkodą w odtwarzaniu mogą być ustawienia programów antywirusowych, firewalli oraz programy typu p2p. Na jakość odtwarzania mają również wpływ właściwości sieci, z której korzysta użytkownik. W razie problemów z zacinającym się wideo, zalecamy zmianę ustawień jakości (pole z cyfrą obok aktualnego czasu odtwarzacza wideo).

Czym jest DRM?

DRM czyli Digital Rights Management (pol. cyfrowe zarządzanie prawami) to system  oparty na mechanizmach kryptograficznych lub innych metodach ukrywania treści, mający za zadanie przeciwdziałać używaniu danych w formacie elektronicznym w sposób sprzeczny z wolą ich wydawcy.

Czym jest playpuls.pl?

Playpuls.pl  jest nową platformą wideo na żądanie w modelu Catch up TV. Dzięki tej usłudze użytkownicy mają czasowy lub nieograniczony dostęp do biblioteki seriali, animacji, dokumentów i programów emitowanych na antenie stacji TV Puls oraz PULS 2. Okres udostępnienia materiału w usłudze zależy od czasu licencji i trwa od 48 h do 30 dni (w przypadku materiałów zakupionych przez stacje) lub nie jest limitowany (w przypadku produkcji własnych lub produkowanych bezpośrednio na potrzeby spółki Telewizja Puls.).

Czym jest "Last Minute" w serwisie?

„Last minute” jest jedną z kategorii na platformie playpuls.pl. Można w niej znaleźć pozycje dostępne online wyłącznie przez określoną czas od 48h do 7 dni po emisji programu (serialu) na antenie TV Puls lub PULS 2.

Dlaczego wideo się nie odtwarza?

Drogi użytkowniku, jeśli wideo się nie odtwarza sprawdź czy połączenie z Internetem spełnia minimalne wymagania – 1024 kb/s (1 Mb/s)  i czy Twój sprzęt spełnia wymagania sprzętowe opisane w pkt.9.

Jak oglądać film?

Wybierz interesujący Cię materiał, kliknij przycisk „Oglądam”. Po krótkiej chwili pojawi się komunikat „Ładuję…”, po czym nastąpi odtworzenie filmu.

Jak sprawdzić czy mój sprzęt spełnia wymagania techniczne?

System Windows 7:

  1. Wybierz Menu Start.
  2. Kliknij prawym przyciskiem na pozycję Komputer.
  3. Kliknij na Właściwości.
  4. Sprawdź w zakładce System swój procesor i pamięć RAM. Minimum to procesor 1,6 GHz, a pamięci 512 MB RAM.
  5. Kliknij prawym przyciskiem na ikonkę połączeń sieciowych w pasku zadań (na lewo od daty i godziny).
  6. Kliknij Otwórz centrum sieci i udostępniania.
  7. W Wyświetlanie aktywnych sieci, pod Typem dostępu znajduje się link z nazwą sieci. Kliknij na niego.
  8. Sprawdź szybkość łącza.

System Mac OS X:

  1. Wybierz ikonę Apple w górnym lewym rogu.
  2. Wybierz Ten Mac…
  3. Sprawdź procesor i pamięć RAM. Minimum dla Mac OS X to 512 RAM, a procesor Core Duo 1,8 GHz.