Jesteś tutaj

Sprawdź swoje urządzenie

UWAGA! Urządzenia z systemem Android 4.x odbierają wideo z PlayPuls.pl poprzez aplikacje do odtwarzania wideo, obsługujące protokoły RTSP. Jeśli wideo się nie odtwarza, prosimy o sprawdzenie czy Państwa aplikacja obsługuje dany protokół np. poprzez kontakt z jej twórcami lub producentem sprzętu.

 

Absolutnym minimum dla korzystania z serwisu jest uruchomienie wykonywania kodu JavaScript. Jeśli pierwszy kwadrat, "Czy uruchomiono JavaScript?" podświetla się na zielono, przejdź do kolejnych.

Jeżeli korzystasz z urządzenia mobilnego, powinieneś widzieć zielony kwadrat "Czy przeglądarka wspiera HTML5?". Jeśli oba kwadraty są zielone, to także dobry sygnał. Jeśli używasz urządzeń od Apple, sprawdź kwadrat sprawdzający HTML5 i protokół HLS. Jeśli świeci się na zielono, to oznacza, że Twoja przeglądarka i urządzenie nie powinny mieć kłopotów z odtworzeniem materiałów.

W razie problemów, zajrzyj do naszego działu pomocy.